鴨脷洲珠記珍姐

發佈時間: 2017/03/15

鴨脷洲珠記珍姐

拜地鐵通往鴨脷洲之便,十分鐘便可從金鐘到利東,將自己的地圖版塊即時擴大。老老實實,之前只去過朋友那間揀來貨倉辦喜事。但求能減則減,絕非outlet掃貨一族,對這個南區小島一無所知。

除了看電影比較易買票,數碼港空間大而無當,找吃飯來來去去都是那幾個選擇。聽說鴨脷洲巿政大樓街市上面有熟食中心,海鮮檔不錯,提議同伴過海對面嘗試。

晚上七點多,嘩!座無虛席。我們都陌生,從未來過,選擇全憑直覺,一直走到偌大熟食空間的另一面,靠窗的位置,一樣爆棚!短小精幹的姐姐問:「兩位,介意搭枱嗎?」看旁邊等位人龍,怎敢怠慢?𦧲飯應:「唔介意,一啲都唔介意!」魚、蝦、蟹、蜆齊全,埋單盛惠七百多,吃得飽飽,滿桌美味游水海鮮,簡直感恩。檔口叫「珠記」,靚姐名珍姐,創辦人珠記個女。

那次之後,朋友見Facebook個post,立即要求組團再去。到南丫島行山後,從榕樹灣坐半小時街渡到香港仔,再坐五分鐘街渡到鴨脷洲,就在巿政文娛大樓前下船,非常方便,才二元二角,正!

之前打電話跟珍姐約好,安排了13人大枱,人多魚多菜多,平實一夜,精采非凡!(明續)

(本欄逢周三至五刊登)

撰文: 鄧達智 遊山玩水See The World
欄名: I SEE