【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

豹嫂爆胡定欣唔難追

發佈時間: 2017/04/27

黎芷珊的個人眼鏡品牌LUISA LEITAO昨日舉行新產品發布會,舊愛張達倫、好友胡杏兒、李施樺、胡蓓蔚(豹嫂)等現身撑場,不過論受歡迎程度,拳王曹星如冠絕全場,不少藝人都爭相要求合照,場面搞笑又熱鬧。

豹嫂穿上魚網透視裝現身,露出bra top相當性感,她說︰「本來入面着件黑色衫打底,又覺得影相唔靚,所以揀咗件bra top,其實身材勁反而着唔到呢啲衫。」她又笑謂「胡說八道會」的姊妹(胡定欣、胡杏兒、黃智雯、姚子羚、李施樺)雖沒有「波濤洶湧」的身材,不過就盛讚胡定欣身形最fit,又爆定欣買了多套比堅尼準備迎接夏日,豹嫂謂︰「佢成日話想去陽光與海灘嘅地方度假,不過佢一直好忙。」

笑言開婚姻介紹所

豹嫂和杏兒已嫁人,問她們可有好男仔介紹給定欣和施樺?兩人都表示日日都有關心和聯絡,又笑言要開婚姻介紹所,為姊妹介紹男仔。豹嫂直言娛圈的女仔不難追。「其實呢行女仔唔難追,首先要有膽識,因為一追就會全家被起底。」

另外,張達倫宣布太太懷孕三個多月,「好開心,無諗到咁快,BB預產期係10月15日,我生日係10月16日。」舊愛芷珊不斷追問他可有為BB改名?達倫笑稱︰「未知仔定女,我想要囝囝,因為哥哥生咗個囡囡,如果我生個囝囝,就真係金笸籮。」

採訪︰Pauline

編輯:林梓添

設計:K