【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

克勤出馬梁榮忠重現無綫

發佈時間: 2017/05/22

李克勤、梁榮忠相識廿多年,兩人曾在無綫合作無間,克勤昨日返回母校香港華仁書院拍攝校園騷,亦主動搵忠仔客串現身。

李克勤入行30年,將於9月在紅館開個唱,昨日他在母校為《李克勤30周年演唱會校園Live》綵排,他在師弟的鋼琴伴奏下唱出《我不會唱歌》。

克勤承認今次點名想梁榮忠參與節目,不過從中層到高層要過關斬將,他解釋︰「梁榮忠好耐無喺無綫出現,我同余詠珊講,佢話等等先,最後都覆我OK。」克勤是否想為忠仔打通關係?他笑謂︰「我只係打通咗個電話咋,睇下梁榮忠得唔得閒喺我嘅演唱會幫手,可以幫手度嘢,唔好唱歌就得。」

拆解「失忠」之謎

忠仔離開TVB多年,他在活動上為自己解開失蹤之謎,他說︰「其實我去咗做旅遊達人,我想好似80年代嘅編劇走去法國寫劇本,我想呢度去、嗰度去,寫下劇本。」問到今次是否克勤點名為他安排重返TVB?忠仔認真表示︰「今年係我同克勤合作25周年,只要係『克勤』呢個名我都會到。(幫手做演唱會嘉賓?)既然克勤唔畀我唱歌,咁我跳舞囉!」

撰文︰Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏