【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

謝君豪從南海十三郎看人生

發佈時間: 2017/06/09

謝君豪早前重返母校香港演藝學院,出席「精英校友分享︰謝君豪.十三郎.廿載台板結義」講座,分享他在演藝路上的成功故事。

謝君豪在93年憑舞台劇《南海十三郎》一炮而紅,主演電影版更摘下金馬影帝。畢業於香港演藝學院的他,已為《南海十三郎》舞台劇演出超過150場。他飾演的粵劇界傳奇人物南海十三郎(江譽鏐),人生大起大落,極具傳奇性,謝君豪覺得《南海十三郎》帶給他的並不單止獎項,更讓他學會對事情要多一份執着。「南海十三郎一做嘢就好似上咗身,記得排戲時,有位許師傅成日跟着我,因為佢負責成套戲嘅戲曲編排,我觀察佢做戲,從佢身上學到好多嘢。」

伴隨角色成長

謝君豪表示,全劇有很多幕都印象深刻。「套劇已經做咗廿幾年,我從好年輕的小伙子,變成相當成熟嘅年輕人,我可以將自己的經驗擺落去。譬如南海十三郎喺街上臨死前一幕,最初版本係佢跌咗副眼鏡,死都要攞番副眼鏡;但最新版本係佢自己攞開副眼鏡,話佢唔使眼鏡都睇得清楚呢個世界。年輕時有份執着、憤憤不平,現在係要識得放低,我連最後一個包袱都放低咗,就好坦然面對呢個世界,呢個係個人的理解和轉變,畀人有另外一種感覺。」

南海十三郎伴隨着一代人成長,他指舞台劇最能表演出角色的生命,這亦是他喜歡演舞台劇的原因。「電視角色只留喺演嗰一刻,但舞台劇的角色係跟住你成長,呢個係劇場嘅魔力,除咗同觀眾一齊開心,我覺得係會見到生命嘅流程、瞬間、剎那生、剎那死,生活流逝,不只是南海十三郎嘅生命,係人嘅生命透過套劇呈現出嚟。」

《心冤》揭人性黑暗

最近謝君豪與黃秋生、惠英紅合拍網劇《心冤》,劇集以近年多宗港人印象深刻的案件作重心,以奇案片角度描述重犯罪者及執法人員的心理。謝君豪與秋生並非首次合作,兩人同畢業於演藝學院,99年亦曾合演電影《千言萬語》。

撰文︰陳麗娜

編輯︰陳禮恒

設計︰梁政敏