Audrey Ng
Audrey Ng

0.7cm的邂逅

發佈時間: 2017/06/29

「第一次透過超聲波邂逅腹中小生命,好幸福吧?」「簡直又喜又驚。」

猶記得陀B近兩個月,老公特登請假陪我去醫院照超聲波。出發前我滿心期待,幻想醫生用儀器喺我肚皮上碌下碌下,然後我緊握老公隻手,淚光閃閃咁望住熒光幕上嘅愛情結晶……

可惜,以上溫馨橋段,未有喺我嘅超聲波初體驗中出現,而且過程仲有小小驚嚇。

驚嚇,其實緣於我孤陋寡聞。皆因我從來都無諗過,原來照超聲波都要由下體放入儀器去照!

一開始,醫生都有嘗試喺我肚皮照超聲波,但由於BB太細,咩都睇唔到,於是佢立即話要幫我「喺下面照」。當時我完全唔知係咩一回事,只見姑娘喺病房拉起布簾,叫我老公去外邊等;同一時間,醫生迅速戴上手套,喺床邊拎出一支棍狀嘅掃描器出嚟,睇住佢一邊幫儀器戴condom,一邊叫我腿張開,你叫我點會唔驚青?

後來先知,原來當時照嘅「陰道超聲波」,都係一種好常見嘅產前掃描方法:將儀器放到陰道,就可睇到骨盆腔內結構,比起喺肚皮上照清楚好多,能夠準確知道胚胎所在位置,以判斷BB有無喺子宮以外受孕(俗稱「宮外孕」)。

幸好,過程都唔算太難受。當我望見熒光幕上嘅畫面,不安亦驟然緩減。雖然當時我見到嘅,只係一個0.7cm大嘅胎囊,但喺我眼中,已經係一個小生命。由嗰一刻起,開始覺得責任重大,對飲食同生活亦更加小心。

(本欄逢周一、四刊登)

撰文: Audrey Ng 80後P牌媽咪,由懷孕280天起分享陀B湊仔歷程
欄名: B經之路