黛安
黛安

$138入場 Taste of Hong Kong 3月中環平歎米芝蓮

發佈時間: 2017/02/21

$138入場 Taste of Hong Kong 3月中環平歎米芝蓮

第二屆Taste of Hong Kong又嚟喇!3月16至19日一連4日喺中環海濱活動空間舉行,香港貴為「美食天堂」,舉行年度美食盛事當然唔會馬虎,黛安聽聞活動規模比舊年擴大四分一,參與的餐廳和業界陣容鼎盛,包括頂級調酒師及超過20位本地餐飲界頂尖大廚呀!仲有一系列娛樂表演節目,相信大家可享受到獨一無二的戶外餐飲體驗。

活動入場費由138蚊起,大家入到去之後,只需用50蚊起的價錢,就可在場內品嘗知名米芝蓮餐廳Amber或都爹利會館等的招牌菜;而城中頂級名廚亦會炮製場內限定的食物,如來自巴黎米芝蓮二星餐廳Kei Restaurant的日本大廚Kei Kobayashi。

廚房裏的畢加索

原來Kobayashi的菜式不但色彩繽紛,而且注重擺碟,贏得「廚房裏的畢加索」的美譽,今次係佢第一次參加Taste of Hong Kong,佢話好期待同香港大廚會面同交流心得。Kobayashi仲透露,會喺場內呈上限定創作,主要用薯糰、巴馬臣芝士、西班牙火腿薄片及黑松露製成,係巴黎人在黑松露當造季節必享的佳餚,淨係聽都已經流晒口水喇!

另一位來自紐約人氣餐廳Shuko的新晉大廚及老闆Nick Kim,亦由美國遠道而來,同樣會喺美食節現場表演精湛廚藝,同大家分享佢烹飪的心路歷程,記住唔好錯過喇!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場