你健康啲定我健康啲?

發佈時間: 2016/09/30

「唔使咁麻煩專登嚟探我啦。」

「偉忠,我一係嚟醫院探你,一係去紅磡拜你,你死過翻生,知唔知?」

40年老同學,有嗰句講嗰句,百無禁忌,諗番中學嗰時,日日互相取笑戲弄,教我讀書畀我抄功課,估唔到今日做咗救命恩人。

同學三言兩語,輕描淡寫病危情況,但到呢一刻,我若無其事,無乜危險感覺,好似發咗場夢,仲係傻吓傻吓,嘻嘻哈哈,老婆大人話齋:「你個款,好衰格,無時正經,好乞人憎。」

我係咁㗎喇,天跌落嚟當被冚,一直以為底子厚,恃住自小運動,50歲仲可以中午踢劇烈足球,經常笑其他孱仔,行兩級樓梯就氣喘如牛,為咗份工,為咗名利,為咗幫仔女移前條起跑綫,犧牲健康同埋心靈快樂,搞到毛病多多,值得嗎?點諗得到,有病嗰個其實係我,心臟機能原來咁差,離猝死,只差半步,半步咁大把。

認真諷刺,我一向畀人健康精力旺盛感覺,無不良嗜好,無胃痛頭痛病痛,無失眠發夢脫髮,無糖尿高血壓,無踎低起身見頭暈,無憂慮牽掛,無精神緊張,無心理壓力,都市人有嘅小毛病,我乜都無,點諗到外強中乾。

表面睇嚟,你健康啲定我健康啲?連我都差啲瓜,大家係咪要停一停,檢討吓,為自己為家人,改善生活起居飲食習慣。我遲啲順手做埋腦血管檢查,大吉利市,最多擺多兩個支架,你係咪都要做吓全身檢查,再自問一下,有無定時跑步游水登高瑜伽,有無定時遠離塵囂吸啖郊野新鮮空氣,有無定時熄咗電話。

「幫我買貴一貴嘅裝備,好番就重新運動。」

「我擔遮陪你散步,好唔好?」

(本欄逢周五刊登)

撰文: 莊偉忠 崇尚反璞歸真的營商信念,以人為本的CEO
欄名: 有種CEO叫做莊