我老婆係外星人

發佈時間: 2016/08/19

結婚初期,兩公婆搏殺格,有細路之後,家頭細務交畀菲傭負責,大安旨意,唔知家庭主婦做乜㗎,煮飯洗衫抹地洗廁所換床單,心諗有幾難,大把時間煲劇搽指甲,我太幼稚啦。

十年前,老婆管三四百人,話退就退,頭也不回唔戀棧,卸低套裝衫,披番條圍裙,全職做主婦,菲傭唔再請,自己家務自己負責,洗盡鉛華,專心洗永遠洗唔完嘅衫,我太佩服啦。

十年後,輪到我扮瀟灑,有三個月賦閒在家,諗住有排歎,點知天不從人願,直頭辛苦到癲,仲畀我無意中發現,老婆係外星人,膽識勤力到震,嚇死朕。

「老公,洗冷氣機。」「吓,點洗呀?」

「擔張高梯,爬上去吸塵,筷子包塊布,伸入機殼逐處抹,隔塵網另外洗擦。」「……五部喎,搵人洗啦。」

「做唔做,你唔做我做。」「……」

初嘗家務辛酸,某日又見到大人揸住架生,抹露台天花,伸頭出圍欄,欠身抹玻璃外框,廿幾樓望落地下,心都離埋,仲要擔心跌架生落樓下。

地球邊有嬌滴滴美人,纖纖玉手,曾經手執大權,今日任勞任怨,唔怕污糟邋遢,痞低爬高打理頭家。我終於明白,原來佢之前講:「可以退休,唔可以唔做嘢。」唔係話我,而係佢現身說法。

愛情講無條件付出,講自願,永遠唔講「幫」字,男主外女主內,唔可以用嚟當藉口逃避家務重責,做得到嗎?愛情講欣賞,用行動說話清楚表達,愛人見到聽到感受到,自覺驕傲。兩情相悅,唔係童話,講付出講欣賞,加三分容讓,緣定今生,話咁易,羨慕嗎?

「大人,唔辛苦唔驚呀?」「驚㗎辛苦㗎。」

「洗冷氣抹露台幾耐一次呀?」「個個月。」

「救命,我係咪嫁咗個外星人呀。」

(本欄逢周五刊登)

撰文: 莊偉忠 崇尚反璞歸真的營商信念,以人為本的CEO
欄名: 有種CEO叫做莊