黛安
黛安

跟美心Martin食黑椒蟹 試星洲真滋味

發佈時間: 2016/10/28

跟美心Martin食黑椒蟹 試星洲真滋味

早排美心中菜及m.a.x. concepts首席營運官李文賢(Martin)約去試菜,可惜當時我要到重慶出差,Martin話無論如何要等埋我,所以回來後,大家一齊到了潮江春食飯。去到先知,原來今次美心新推的菜式有我最鍾意的星洲黑胡椒蟹同辣椒蟹,真係開心啦。

今日Martin食得好少,何解?原來他說唔計試菜,已經和不同朋友食過8次啦!不過每次上菜,他都會用匙羮沾少少胡椒、醬汁試味,確保菜式味道次次出來都一樣,認真專業。

講起拆蟹,黛安之前在美國公司工作的時候,最愛到新加坡Long Beach食蟹,有次明明去緊機場返香港,經過東岸時忍唔住叫的士司機U-turn返去Long Beach,食埋隻蟹先走。

咁啱得咁蹺,今次潮江春的「星潮尋味」系列菜就找來客席師傅張偉忠,正正在Long Beach工作廿幾年,兩道菜均被新加坡列為「國菜」的辣椒蟹同黑胡椒蟹,都由他們的廚房創製,難怪味道同新加坡食到的一樣啦!

斯里蘭卡石蟹 爽實鮮甜

黑椒或辣椒蟹,一定要揀斯里蘭卡的石蟹,一來牠們的蟹蚶夠大隻,更重要是肉質爽實鮮甜、蟹味濃郁,食材日日由產地直送,保證新鮮。

仲有,原來所有入饌的食材,包括胡椒、辣椒、蒜頭等,統統由星馬進口,黑椒是馬來西亞沙撈越的出產。聽Martin講連煮辣椒蟹用的番茄醬和南薑花,都由新加坡直接運入,令調味更有層次,跟塊薄餅食就更滋味。是晚真係大滿足!

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場