【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

朱晨麗 等機會做Queen

發佈時間: 2016/12/09

2011年港姐冠軍朱晨麗入行五年,演出機會不斷,無論是《末代御醫》的珍妃或是《衝上雲霄II》的空姐胡娉,都有亮眼表現,但角色始終不夠「入屋」,演藝道路似乎不及一眾已擔正做主角的師妹,「有冇爬頭呢啲由人哋去講,我只要做好自己,觀眾自會評價你嘅表現。」

台慶劇《致命復活》熱播,劇中郭晉安被綁架十年,引起網民討論「誰是幕後主腦」,朱晨麗飾演的葉秋(Queenie)被列為疑兇之一,質疑她是為姊報仇。「好開心網民有呢啲討論,回響又唔錯,等大家再繼續估,之後劇情會愈來愈緊湊。」

撑安仔攞視帝

雖然不肯劇透,但她首次飾演企業顧問女強人,直言是個大挑戰。「因為未試過做公司高層,開拍前都有參考真正嘅高層,仔細觀察佢哋每一個動作、眼神同語氣,希望有一種管理層嘅霸氣,說服到觀眾。」

Queenie一角成功令朱晨麗首度提名「最佳女配角」,但她對獲獎只抱平常心,「觀眾願意去追、去講,已經贏咗口碑。」反而,她力撑安仔四度封帝,「佢付出咗好多,減咗廿幾磅,好值得我哋學習。何況我(Queenie)咁愛佢,無理由唔投畀自己鍾意嘅人。」

盼擁有代表作

近年無綫鬧花旦荒,一眾港姐師妹在短時間內被力捧上一綫,朱晨麗對此似乎看得很開,「要睇唔同人嘅機遇,好似張頴康咁,都係捱咗好多年先有最近嘅成績。」

問她是否覺得欠缺代表作,朱晨麗就流露出真性情,「咁慘呀?咁我希望《致命》可以令我有一個代表作啦。」她希望不被框住,能多作嘗試,「朱晨麗可以係大反派,也可以係醜女,不同嘅另類角色都可以。希望短期內做多啲好角色畀大家睇。」如此謙卑努力,成功指日可待!

全女班慶生

今年娛圈喜事多籮籮,問她會否心郁郁計劃結婚?「其實睇住一班好朋友結婚已經好開心,但我都未搵到另一半,又點會諗咁遠呢?」事實上,朱晨麗出道以來緋聞多多,現時自稱單身的她透露,揀對象要看緣份,並無特定要求,「對我好就ok,如果大把要求,人哋都驚咗你啦!我而家忙緊開劇,連瞓覺時間都無,邊有時間畀另一半呢?咁對佢都好唔公平。」

撰文:陳子楠

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏