【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

克勤孖老婆歎煲仔飯慶生

發佈時間: 2016/12/08

前日是李克勤49歲正日生日,晚上到無綫為慈善節目錄影,收到大會送上蛋糕祝賀。當然,唔少得老婆盧淑儀與自己慶祝,兩人更搞搞新意思,齊食煲仔飯共度這個大日子,相當sweet!

簽約英皇後,克勤多了機會上無綫節目,即使前日生日也要開工,在TVB錄影廠度過49歲生日。講到正日生日也要工作,克勤說:「麻甩佬冇呢啲嘢,好多時生日都喺工作中度過,其實星期日已經同小朋友食飯慶祝咗,個仔整咗張賀卡畀我,好開心呀!」與太太盧淑儀又怎樣慶祝?他說:「生日前突然想食煲仔飯,就揸車去咗大埔食。男人的浪漫,食個煲仔飯,冇乜所謂,大時大節都係搵個藉口同一家人食餐飯。」至於太太送了甚麼禮物?克勤笑稱是貼身物品,自己一定鍾意。

克勤又稱今年平安夜要到上海演出,幸好之後有幾日假期,可以帶小朋友到外地滑雪。克勤笑言小朋友明白爸爸要工作賺錢,否則他們何來有禮物呢!

好友買蛋糕排隊賀壽

克勤在圈中人緣甚佳,身邊不少朋友特登買定蛋糕為他慶祝。克勤於社交網站上載兩段食蛋糕的片段,胡蓓蔚捧住蛋糕說:「今日我訪問嘅主角生日呀!」之後有陳貝兒和李浩林跟壽星仔講生日快樂,克勤亦留言多謝大家。

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏