【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

千嬅肯零片酬拍好劇本

發佈時間: 2016/12/08

余文樂、方皓玟及新導演黃進,前晚出席電影《一念無明》優先場謝票,在觀眾席上見到「春嬌」楊千嬅及導演彭浩翔捧場。千嬅呼籲大家支持香港電影,更力撑樂仔有望在明年金像獎獲提名影帝。

楊千嬅驚喜現身,見到現場眾多傳媒,她笑言只是來睇戲,好彩有化粧。對於曾志偉為樂仔失落金馬獎提名感到不值,千嬅認為最重要遇到好劇本及演出獲得認同,她依然睇好樂仔有機會提名明年舉行的香港電影金像獎。

千嬅說:「呢行日日都係機會,好多人睇完都讚佢(樂仔)演得好,所以我要嚟支持!(支持佢零片酬接呢部戲?)其實呢行都有情意結,會互相支持,當然要遇到好劇本,呢份工打得好就有下一份工。」千嬅不排除日後會零片酬接戲,笑言之後可能有100套戲搵上門,這些機會比收片酬更大得着。

跟樂仔劃清界綫

此外,問千嬅可有留意樂仔與模特兒朱韵韵傳出緋聞?千嬅即笑謂:「其實我識嗰個係張志明(春嬌拍檔),余文樂啲嘢我唔係好清楚,你哋自己問佢啦!」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:K