【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳法蓉寸爆回應選美黑幕

發佈時間: 2016/09/30

陳法蓉(Monica)早前在西藏開工時遇上高山症,危急至要立刻停工,前晚她出席慈善籌款活動開幕禮,身體狀況已明顯好多了。對於近日同屆港姐梁佩瑚大爆當年她參選時違規,她亦主動回應。

前晚陳法蓉精神奕奕現身活動,不過提起西藏之行仍猶有餘悸:「我以為自己身體好好,點知反覆出現高山症,有時唞氣又唔暢順,有時就要去高壓氧氣箱,之後再去西藏拍劇時心理壓力都好大,好驚死喺山上面。」工作完成後,Monica返港同時接受中西醫調理,仍在康復中。

提到同屆港姐季軍梁佩瑚大爆Monica選美時曾私下影雜誌封面,Monica指報道出街時身在西藏,兩星期前對方透過一位前輩向她轉發道歉信息,事情已告一段落。至於,朱潔儀說Monica選美時食煙被保母發現,有人為求自保不惜轉嫁到其他佳麗身上。Monica稱:「有睇報道,但九成以上都係無名無姓,我覺得冇根據,冇必要為無中生有嘅嘢作回應,我唔會係將支煙畀人哋嗰個,你哋應該問番佢,唔係人哋講就係真。」

撰文:Pauline

編輯:林梓添

設計:梁政敏