【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

秋日遊粉嶺 $26薑汁甘薯批

發佈時間: 2016/09/27

粉嶺聯和墟早在1949年成立,可謂新界發展的先鋒,隨「聯和市場」的告別,小墟回歸平靜,美食之香卻崛起,先有特色番薯料理,更有中西夾雜的漢堡,再來老街坊開的家庭式食店,各有特色,難怪雖然位置偏遠,也得到不少覓食者青睞。

1. $32番薯西多士 大蕃薯

「大蕃薯」由加拿大回流香港的廖先生創辦,現時由其姐姐Jessica協助管理。

小店自08年開業至今,Jessica憶述:「當年我細佬回流想開舖,諗住揀有小鄉鎮感覺嘅地方,而聯和墟正正有呢個感覺。加上我哋住上水,返舖頭好方便。」店內食物大部分都是自家製作,由於Jessica主張健康飲食,堅持不加防腐劑,當中主打以番薯為食材的美食。

Jessica說:「老人家成日覺得番薯好平,唔係靚嘢,但其實佢嘅營養價值好高,我細佬當年曾開私房菜,用番薯做材料製作西式餅類,客人話好味,所以佢就開咗以『番薯』為主題的餐廳,而『大蕃薯』呢個名就係咁嚟。」

這裏最特別是「番薯西多士」,更成功吸引老中青食客,老人家喜愛番薯的甘甜,而年輕一代注重健康,知道番薯營養價值高,而西多士這種新潮食法就更呃Like;小店肯花心思,果然「薯」不簡單!

大蕃薯

地址:粉嶺聯和墟聯昌街7號

電話:2675 7708

營業時間:星期一、二及四至日,11:00-22:30、星期三休息(公眾假期除外)

2. $54菠蘿咕嚕堡 伊Burger Cafe

「伊Burger Cafe」早上售賣即叫即做創意漢堡,過了下午四時半就會搖身一變,成為酒吧,所以晚上會叫作「伊之吧」;日夜大不同,但同樣深受街坊們歡迎,全因食物價錢夠親民。老闆阿康以往在社福界工作,一年前機緣巧合下,幫忙負責早上的生意。

阿康居住粉嶺多年,希望為街坊帶來美食驚喜,他說:「小時候,我一直希望成為中菜廚師,不過後來發現附近大部分的餐廳,都以中菜為主,所以我就動動腦筋,將中菜概念混合漢堡之中,吸引客人,估唔到反應出奇地好。」這個創意概念,原來更吸引了一班在附近工廠工作的男士光顧,因為他們都認為漢堡包套餐「大件夾抵食」,而且即叫即做,新鮮熱辣,填飽肚子,確實一流。

這裏的「菠蘿咕嚕堡」,混合了中式咕嚕肉製法,新鮮菠蘿輕輕燒熱,加進烘至熱辣辣的漢堡包內,酸甜開胃;漢堡肉混合自調的咕嚕肉醬汁,中西合璧,令人一試難忘。

伊Burger Cafe

地址:粉嶺聯和墟和睦路9號海聯廣場地下7-8號舖

電話:6804 3869

營業時間:星期一至日,8:30-16:30

3. $18檸檬芝士凍餅 太陽花

「太陽花」由賴小姐一家人經營,他們住在聯和墟有16年,兩年前,剛巧見到有舖位,三姊妹決定「膽粗粗」一試。

店名「太陽花」的花語是勇敢,勇於追求自己的幸福;而店內以「橙色」為主調,給人一種溫暖、有朝氣的感覺,店舖就好像一個家,給客人們在忙碌之中,加油打氣。

大家姐Aster說:「我哋三個都唔係做飲食業,當時開舖係想有個新嘗試,加上媽媽煮嘢食真係好叻,全店嘅食物,都跟隨媽媽嘅食譜而做,所以店舖食物最大嘅特色,係有種『家』嘅味道。」

店內的「檸檬芝士凍餅」,每日人手製造,售完即止,深受客人歡迎。二妹Kay說:「試過有住喺香港區嘅客人,假期專登揸車入嚟,就係為咗食檸檬芝士餅。可能味道唔係太甜,酸酸哋又開胃,吸引咗佢哋嚟啦!」

太陽花

地址:粉嶺聯和道57-63號嘉和軒地下4號舖

電話:9691 6579

營業時間:星期二至日,7:00-17:30、星期一休息

撰文:唐蔚霖

攝影:林良明

插畫︰Human Ip

編輯:余運慶

設計:大雄