【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

尾場個唱狀態回勇 Sammi怕醜唔肯多謝安仔

發佈時間: 2016/09/27

鄭秀文(Sammi)的八場《Touch Mi 2世界巡迴演唱會》大功告成,前晚舉行尾場演出,雖然Sammi仍抱恙在身,但她傾盡全力又唱又跳,正如她經常提及的四個字:恩典夠用!

台上的Sammi雖然仲有兩聲咳,但把聲非常響亮,還叫Fans一齊瘋狂地嗌。尾場有重量級嘉賓古天樂,Sammi大讚古仔剛返港就趕來紅館:「你真係好有義氣,不如畀晒你副身家我啦!」而觀眾最期待古仔開金口,他起初婉拒唱歌,又澄清沒計劃在2018年開演唱會,最後Sammi花費唇舌終於令古仔投降,唱了約一分鐘張國榮的《當年情》,Sammi慫恿古仔再闖樂壇,攞埋男歌手獎。

到Encore部分仍未見許志安出現,在Sammi逐一多謝主辦單位後,觀眾不停嗌:「安仔、安仔」Sammi笑問:「點解要多謝安仔?呢啲係應該嘅,隔籬嗰件應該要撑,係咪想冇飯食呀?返到去冇床瞓呀?」

拒延期免歌迷失望

完騷後,Sammi精神奕奕出席慶功宴,問到其病情康復進度?她笑稱:「七成啦,未好番晒㗎,但比之前開唔到聲已經好好多。演唱會係一個經歷,估唔到觀眾真係咁錫我,對我嘅愛令我好感動。」Sammi又謂,今次令她見到好多好事,包括信仰上再一次經歷深刻體驗,同時亦感到觀眾真的好愛護她。

問她可曾想過延期?Sammi表示:「講一句cancel好容易,但之後有50到100人(工作人員)都要跟手尾,自己綵排咗咁耐,亦都唔想觀眾失望,因為好多歌迷由外地嚟睇我。要考慮因素太多,我不斷祈禱,希望自己可以做得好。」可幸她堅持用信心去克服困難,終於順利完成八場演唱會。

採訪:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏