黛安
黛安

炒車下完賽 劉鎮漢踩出體育精神

發佈時間: 2016/09/26

炒車下完賽 劉鎮漢踩出體育精神

昨日一年一度單車節,黛安都有去幫參賽的姊妹打打氣,仲有幸目擊總裁慈善及名人單車賽,27位總裁名人披上戰衣,沿尖沙咀東梳士巴利道、麼地道及麼地里繞兩圈。呢兩條路佢哋平時坐車成日經過,但喺馬路「破風」相信就好少機會見到。

今次「破風行動」有新地執董兼副總經理黃植榮、執董董子豪、東亞執董兼副行政總裁李民斌等管理層參與,認真陣容強大。去年一度炒車的旅發局總幹事劉鎮漢(Anthony),今次再接再厲參賽,惟起步時因失重心跌倒,雖然出師不利,但他沒有放棄,繼續努力完成賽事。

事後Anthony仲講笑話,上年橫風橫雨跌倒,已經起咗繭,今次跌親都冇有怕!仲話自己技術未夠,下年操弗啲再來鍊車,真係好有體育精神!

比賽最後由凱迪思執行董事項目管理總監(亞洲)Andrew Macpherson奪冠,巴拿丹拿集團副董事沈應麟及新地董子豪就分別拎亞、季軍。

破風比喻扶持弱勢

新地執董郭基煇亦有參加50公里挑戰賽及隊制計時賽,後者取得第5名,佢對成績好滿意,仲話自己鐘意踩單車,又講到群體活動講求合作,當有人破風時,就可幫後面隊員慳到四成的力量,此事令他想起很多社會上的弱勢社群,同樣需要有人為他們人破風與扶持咁話。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場