【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「明蝠俠」做嘉賓 Sammi嚇到爆裙

發佈時間: 2016/09/23

鄭秀文(Sammi)前晚在紅館舉行第五場《Touch Mi 2鄭秀文世界巡迴演唱會2016》,她特意挑選一條靚裙配襯特別嘉賓「明蝠俠」黎明,點知他未出場,Sammi唱到中途突然爆裙,嚇得她尖叫嗌救命。

休場一天後,前晚Sammi狀態大勇,甫開場又唱又跳《Fabulous》和《螢光粉紅》後,她深情地說:「今次《Touch Mi part2》對我係一個好特別嘅歷程,未試過開騷出現咁嘅狀況,好彩我個人好positive,整件事上無孤單感覺,每晚上到台就有萬幾個天使support我!」

當Sammi唱《我們的主題曲》時,換了新裙風騷地繞台走一轉,怎料裙子背後突然爆裂,她立即反手捉住條裙,並尖叫求救:「條裙拉鏈爆咗呀,救命呀,好驚呀,我咁瘦點解會爆?」工作人員立即衝上台替她穿上運動外套。此時特別嘉賓黎明(Leon)出場,他替Sammi檢查有否走光,之後拖實她派定心丸。風騷的Sammi更興奮表示,大叫一下連把聲都開埋。

林日曦被拉上台

Sammi稱呼黎明做「明蝠俠」,又笑言大家都在演唱會頭場發生過意外,她說:「你失篷、我失聲,但我哋處理危機方法都唔錯呀!」之後他們拉埋觀眾席上的「腦細」林日曦上台,林日曦自爆十日前Leon搵他一齊做嘉賓,他大讚Sammi抱恙仍堅持演出。Leon又拋金句,他說:「做嘢想做到100分,但通常做到100分嘅時候就有突發事情發生,包括失聲。」三人台上selfie後,Leon唱新歌《我唔係死蠢》,林日曦更全程網上直播。

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏