【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

香港單車節 尖東邊睇邊食 $28胡同特色雞軟骨

發佈時間: 2016/09/22

新鴻基地產香港單車節將於周日(9月25日)舉行,來到最佳觀賞地點之一的尖沙咀東部,欣賞賽事之餘也不要錯過這區的美食。先在厚福街買小食,邊睇邊吃,或者賽前坐低試試柳州菜;比賽完結,更可在特色酒吧享受音樂與美食。

1. $28胡同真‧薯片(捌拾胡同風味烤串店)

「捌拾胡同」這個品牌建立了五年時間,早年在坑口開店,Mathew與相識20年的好友合作,後來大家各自在事業上有所發展,恰巧又遇上租約問題,因此便告一段落。直至兩個多月前,Mathew看準厚福街的小巷店舖,切合「胡同」的概念,獨自上路,捲土重來。

Mathew說:「當年我哋五個朋友,一直都話想做生意,之後一齊去北京旅行,大家鍾意呢種串燒食法,就產生咗做生意嘅念頭。最後我哋亦喺北京偷師,而我哋嘅店名『胡同』,就係想帶出北京嘅感覺。」

闊別兩年,再度回歸,Mathew感慨地說︰「依家間舖較細,好難同客人建立關係,佢哋買完嘢食就走,唔同舊店可以坐低開心交流。另外,今次開舖我有小小嘅願景,就係希望改變香港人嘅街頭飲食文化,將川式串燒帶畀大家。」

店內的串燒,味道當然了不起,近期更推出「胡同真‧薯片」,人手切薯仔片,再即叫即炸,確實是「新鮮滋味薯不簡單」。單車比賽舉行時,適合大家邊食邊觀賞比賽,同時滿足視覺與味覺的享受。

捌拾胡同風味烤串店

地址:尖沙咀厚福街9號B鋪

電話:3704 7107

營業時間:星期日至四,14:30-00:00;星期五、六及公眾假期前夕,14:30-01:00

2. $45柳州螺螄粉(柳園菜館)

如果一家大細嫌外賣麻煩,想坐下享受美食,不如試試柳州菜。柳州位於桂林附近,正宗柳州菜在港不常見,難得落腳金馬倫道,不妨先試,再往海傍觀賞單車賽。

「柳園菜館」開業兩個月,老闆娘Ceci兩年前與兩位拍檔,把臂同遊柳州。兩位拍檔同為柳州人,期間介紹Ceci吃當地的「螺螄粉」,以新鮮螺熬湯底,配當地米漿煮成的米粉,令她一試難忘。回港後,Ceci發現本地沒有這類菜式,便決定開店,與大家分享美食。

Ceci說:「開呢間舖真係好困難,搵一個識煮柳州菜嘅師傅更加難,特別係螺螄粉嘅湯底,手藝好複雜,每日返嚟處理湯底,已經一頭煙,洗螺、熬湯、睇火……真係好花心機,我哋試過請師傅返嚟,做咗一日就唔做。」

「柳州螺螄粉」製作繁複,必須維持柳州傳統「鹹、酸、辣」,難得是一碗只售數十元,卻包含了廚師的心機與手藝,美味程度超出你預期。

柳園菜館

地址:尖沙咀金馬倫道16號金馬大廈1樓全層

電話:2386 3886

營業時間:星期一至日,11:30-23:30

3. $125香辣莎樂美腸手拉薄餅(Fog Bar & Restaurant)

欣賞完比賽,不妨在海傍附近找間特色酒吧,Happy Hour一番。「Fog Bar & Restaurant」在尖東海傍落腳五年,由港人Silky與杜拜人Sohel合作開店。

Silky說︰「由於我哋間酒吧接近海傍,周不時都會好大霧,所以用咗呢種特質去命名。」至於Sohel,離開杜拜家鄉在港定居已逾20年,為甚麼他會愛上這個地方?Sohel說︰「我家族全球都有開食店,而我離開家鄉來到亞洲嘅原因,係鍾意飲酒。呢度嘅飲酒文化十分興旺,而且生意朋友們都很熱情,關係緊密。五年前,自己再在香港開酒吧,接觸來自五湖四海嘅人,覺得做生意和生活都十分方便,因此繼續喺呢度發展事業。」

Sohel貴為老闆,更是大廚,原來他在年輕時於意大利與法國留學,期間學得一手好廚藝。其中,集西方與中東文化大成,口感與香味帶出驚喜的「意大利香辣莎樂美腸手拉薄餅」,餅底由Sohel親自搓製,夠薄又脆口,薄餅更加入天然中東香料調味,味道香濃,但絕不口渴。

酒吧定期會有駐場歌手演奏Live music show。坐在戶外位置,在海風輕吹下,可感受微涼秋意。

Fog Bar & Restaurant

地址:尖沙咀麼地道67號半島中心地下G35號舖

電話:2153 3686

營業時間:星期日至四,11:00-1:00;星期五、六及公眾假期前夕,11:00-2:00

撰文:唐蔚霖

攝影:林良明

插畫:何樂、Human Ip

編輯:余運慶

設計:梁政敏