【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳家樂勸張致恒戒女色

發佈時間: 2016/09/22

張致恒(Steven)被踢爆背女友莊端兒密會台灣女子,女友失望喊分手,Steven道歉但稱有病才會行差踏錯。英皇同事陳家樂勸好友戒女色一段時間,鍾欣潼(阿嬌)則劃清界綫表示與Steven不熟。

前晚奧海城舉行電影《大話西遊III》慈善首映,為仁美清叙籌款,阿嬌擔任活動大使,陳家樂、朱慧敏及黎燕珊等也有捧場。

陳家樂主演的《幸運是我》贏得口碑,他表示樂意請食飯慶功,希望票房再攀升。提到張致恒衰鹹濕,本身跟Steven相熟的他說:「Steven呢兩年做人處事都有進步,見佢今次喺鏡頭前回應有承擔,勇於認錯,希望大家畀多啲時間佢。」Steven自稱要睇醫生,家樂笑稱:「我覺得佢要搵多啲朋友傾偈,但今次搵錯女性朋友傾,相信佢真係要戒女色一段日子,專注一下事業先。」

阿嬌反問唔係分咗手?

此外,阿嬌客串《大話西遊III》扮演春十三娘,由於即晚要飛上海為演唱會綵排,故沒有入場睇戲。她又表示除了演唱會外,稍後會返內地拍電視劇,在橫店、新疆等地取景。對於Steven疑似「偷食」,阿嬌表示跟他不熟,反追問記者發生甚麼事,更稱:「乜佢哋唔係分咗手咩?」

撰文:Pauline

編輯:陳禮恒

設計:招潤洪