【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與惹火佳麗拍外景 Eric Kwok驚老婆爆血管

發佈時間: 2016/09/22

Eric Kwok(郭偉亮)、火火與20位候選佳麗昨日出席ViuTV《美選D.n.A》活動,Eric Kwok早前以評判身份,與一眾佳麗往芭堤雅拍外景,他笑說:「睇到佳麗爾虞我詐嘅一面,睇到我眼凸凸。」

昨日一眾佳麗穿上白色恤衫出場,然後除衫大曬黑色喱士睡衣,相當性感。Eric Kwok透露拍攝期間難免與佳麗有身體接觸,問他會否對佳麗心動?他即說:「梗係冇!不過我都驚太太(葉佩雯)唔鍾意,仲愁緊節目出街嗰陣,一齊睇點算,所以我依家會主動煮飯、洗碗,怕老婆睇完爆血管!」

11號羅伊婷迷戀方力申

另一評判方力申雖然昨日沒到場,但原來11號佳麗羅伊婷是小方超級粉絲,她開心指與小方拍完外景後成為朋友,「我同小方講以後識女仔要畀我過目,因為唔想佢『雜食』!(會否乘虛而入?)唔會,因為我已經有男朋友。」至於風頭躉2號陳意嵐,則大爆拍外景時有佳麗鬧交鬧到停機:「佢哋成日鬧交,令我好驚訝,我都有做中間人勸交。」

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:梁政敏