【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陶大宇享受被宣萱激咀

發佈時間: 2016/09/21

由鄧特希製作的電視劇《隱世者們》將於9月22日推出,昨天吳啟華、陶大宇、宣萱及蘇永康等演員出席記者會。席上更播出劇集片段,其中一幕宣萱主動向大宇獻吻,令全場譁然。

談到這場吻戲,大宇表示劇中宣萱是一名靠義肢行走的人,他靈機一觸建議不如由她做主動,笑言:「雖然合作多次,拍咀戲由男仔主動提出始終會尷尬,由佢提出就大家都發揮得淋漓盡致。」宣萱表示與陶大宇依然有默契,「就算拍親熱戲,但都唔會怕羞同尷尬,反而仲好開心。」

同場的吳啟華直言,與大宇同為藝訓班同學,但直到今次才正式有對手戲,幸好每次埋位都很有默契。問到再拍劇可覺得辛苦?他說拍通宵戲難免辛苦,笑言:「直頭當我甄子丹,同十個武師對打,好彩冇受傷。」

蘇永康心痛Sammi太瘦

蘇永康則解釋因開鏡初期正值「男人幫」演唱會,所以很遲入隊。提到鄭秀文(Sammi)抱恙開騷,康仔表示:「我坐喺許志安隔籬,睇住佢見到Sammi跣一跣即刻面色一沉,之後見Sammi開番聲先拍吹氣棒。呢件事上睇到好多愛,呢兩日Sammi休息,希望佢食番多啲嘢,我攬住佢好似攬條鐵咁呀!」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:林梓添

設計:梁政敏