【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Sammi開騷失聲 安仔心痛

發佈時間: 2016/09/20

鄭秀文(Sammi)近日舉行八場紅館騷,首晚演出頻頻失聲,當眾數度落淚,幸好前晚第三場演出已見好轉,令Mi迷放下心頭大石。許志安場場做座上客為老婆打氣,但他預告尾場嘉賓一定不是自己。

許志安、樂隊Dear Jane昨日到商台接受訪問,安仔談到老婆Sammi感冒未癒、聲音沙啞,但仍十分專業,堅持繼續開騷,有份捧場的他直言覺得很心痛。問到Sammi完成首晚個唱,返家後是否悶悶不樂?安仔說:「首先,佢係住酒店,唔係屋企。(你有冇去酒店陪Sammi?)都有去睇睇,佢清楚知道把聲失咗就要去面對,佢處理得好好,歌迷都好錫佢。」安仔又會如何把正能量帶給她?他笑言:「咪攞住bon bon棒係咁扑囉。」

生B改名「許勝不許敗」罰抄點算

第二場嘉賓黃子華上台棟篤笑時,提議他們將來的BB改名做「許勝不許敗」,安仔即忍笑道:「好搞笑,許勝不許敗,我怕入幼稚園有問題,如果罰抄,永遠都係留堂嗰個。」

此外,Sammi前晚把聲又似乎開番,其心情也好多了,安仔亦笑住表示:「漸入佳境。」不過,他透露未必每晚都捧場,因要離港宣傳新戲《兇手還未睡》。至於尾場9月25日會否以神秘嘉賓身份上台?安仔直言:「冇諗過,總之我唔係嘉賓之一。」

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏