【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

張衞健結婚 造就許生許太復合

發佈時間: 2016/09/20

張衞健(Dicky)前晚擔任鄭秀文個唱嘉賓,兩人曾在2000年的TVB台慶劇《齊天大聖孫悟空》合作過,當時Dicky扮孫悟空,Sammi演觀音,她表示當時未信耶穌才可以扮演觀音。Dicky繼續玩踢爆:「當時老闆仲話:『你係唔係真?搵到鄭秀文嚟拍?我畀多500萬!』結果佢嚟足三日,我就乜都唔使做,只係日日對佢講『多謝』,斗零(錢)都唔使分畀佢,而我就袋袋平安,家陣我住緊層樓你都有份畀。大家睇到,我係一個飲水思源嘅人!」

Dicky停唔到口,更得戚地說:「今時今日許生許太有咁美滿嘅生活,我居功至偉呀!小弟同老婆喺菲律賓搞咗一場三日兩夜婚禮,當時我哋分別邀請咗,當時仲係處於分手狀態嘅許志安同梁漢文……」此時,Sammi已經笑到講唔到說話,Dicky補充說:「我要澄清,許志安同梁漢文無嘢㗎,鄭秀文唔係煙幕!我有理由相信佢哋就喺呢三日兩夜,成功翻撻!」不過,Sammi立即否認此說。