【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

好戲強人回巢 智叔方中信鬥到出面

發佈時間: 2016/09/15

電視圈流行中佬,除了年輕小鮮肉難擔大旗之外,最重要是中生演技成熟有說服力,正好符合對劇集要求高的觀眾。新劇《律政強人》有「民間視帝」廖啟智搭型佬方中信,二人西裝骨骨在律師樓鬥到你死我活,令人相當期待。

《律政強人》有別於一般瘋狂上庭打官司的法律劇,劇情主要講述律師樓內的明爭暗鬥。監製羅永賢笑言角色設定猶如現代版的《琅琊榜》:「律師樓創辦人劉丹就好似皇帝咁,為咗令公主李佳芯坐穩江山,所以特登搵方中信扶助,制衡有野心嘅老臣子智叔。三個主角代表嘅價值觀都唔同,李佳芯代表公義、方中信貪錢、智叔貪權。」

三位主角擦出火花

智叔在劇中扮演老奸巨滑的律師,羅永賢表示角色是為對方度身訂造。「佢(廖啟智)好戲就唔使講,今次佢奸到出汁;方中信則好淡定,佢近年拍好多內地劇,見慣大場面,面對智叔嘅戲佢都接到招,好壓場。」至於,夾在中間的李佳芯首當女主角,羅永賢笑說:「佢嘅孤狸精形象來自《名門暗戰》,套劇正正係我做監製,今次一手摧毀我建立畀佢嘅形象,佢亦表現好好,好正氣。」

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:梁政敏