【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

12月紅館開四面台 學友:感受到壓力

發佈時間: 2016/09/14

歌神張學友相隔四年,今年12月在紅館舉行《A Classic Tour》巡唱香港站。強勢回歸的他一次過開賣20場,學友坦言有壓力,提早閉關練歌排舞,已在屋企練足100場,但他苦笑謂妻女似乎不大欣賞,冇乜反應。

張學友於12月4日起舉行20場《A Classic Tour學友.經典》演唱會,他表示:「每隔三日會休息一日,呢個係我要求嘅演出模式,希望有足夠時間休息,確保達到自己接受嘅水平。」

加場要問屋企人

大會昨日豪花百萬在尖沙咀舉行記招,學友一出場便踏上迷你紅館,他說已有20年未開過「四面台」,舞台經驗豐富的他,亦承認今次開騷有少許壓力,深深感受到數字的壓力,他笑言一方面期待開騷,一方面又擔心這個年紀是否應付得來。問他會否苦練腹肌,讓觀眾一飽眼福?他斬釘截鐵表示:「冇諗,依家呢個身形已經最fit,哈哈!」他又拒絕「細佬」張家輝上台,但歡迎對方捧場。

是否考慮加場唱到2017?學友說加場與否並非由他決定,屋企都有決定權。問他可有飛債在身?學友笑言:「冇,因為我來者不拒,會盡力接所有order。在屋企練歌練舞,不過may may(羅美薇)似乎無乜癮。(咁兩個女呢?)佢哋都無乜興趣,好慘。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏