【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

出爐港姐被圍攻 麥明詩安撫馮盈盈

發佈時間: 2016/09/14

應屆港姐冠軍馮盈盈近日被揭曾在網上爆粗而被圍攻;她回應時直認「少不更事」,卻遭網民批評轉軚。上屆冠軍麥明詩昨日就為師妹解圍。

馮盈盈與麥明詩昨日出席六福珠寶領獎活動,麥明詩即場為馮盈盈加冕,又以過來人身份鼓勵對方:「我都曾遇上呢啲壓力,亦都崩潰過,呢個世界總有人討厭你,唔使為他人改變自己。」有沒有講過粗口?麥明詩笑說:「粗口我當然識,係廣東話文化,如果我話成世人冇講粗口你信唔信?中國文化博大精深,有啲話比粗口更難聽!」至於馮盈盈因支持佔領運動被批評,麥明詩說:「有政治立場唔應該成為攻擊對象,人大咗自然成熟,要有寬容氣度。」

感謝師姐支持

同場的馮盈盈感激師姐麥明詩力撑。「多謝佢支持,呢件事每個人立場唔同,我好感動!」提到她被網民批評「打倒昨日的我」,她說:「冇呢回事,從港姐訓練以來,令今日的我比昨日的我更加好。」

撰文:李潔盈

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:梁政敏