【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

一身飛債 林奕匡明年2月首度開騷

發佈時間: 2016/12/15

出道以來唱紅不少hit歌的林奕匡(Phil),將於明年二月舉行首次個人音樂會,優先訂票早前開賣,銷情相當理想,唱片公司有意由原定兩場再加開一場,林奕匡自言未開騷已欠下一身飛債。

唱過《高山低谷》的林奕匡(Phil)昨日現身工展會,出席《健康生活大學堂》活動。07年參加新秀的Phil,將於明年二月在旺角麥花臣球場舉行首次個人演唱會,談到個唱門票已火速售罄,他興奮地說:「朋友話我知連單丁位都買唔到,知道咁多人支持,真係好開心。」問他是否欠下很多飛債,他笑言:「每場自己都買咗十幾張飛畀朋友,但依家應該唔夠!」Phil又稱父母會由溫哥華返港支持,他已答應買機票送給他們,而女友亦會捧足兩場。

Regen修讀中醫挑戰自己

另外,同場的張惠雅(Regen)最近修讀中醫課程,晚上還要應付考試。「一向我好怕打針,試過打完針驚到休克,依家學識後可以幫父母針灸,因為佢哋有病都唔肯睇醫生,依家幫到佢哋都好開心。」她曾試過在家中幫自己針灸,成塊面和全身都是針,讓她的家姐嚇了一跳。

採訪:Pauline

編輯:林梓添

設計:K