【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《鬼同你OT》飯局 陳豪湊仔遲大到

發佈時間: 2016/01/05

胡定欣憑劇集《鬼同你OT》首度榮膺視后,原先與田蕊妮一齊夾錢請台前幕後食飯聚舊,可惜阿田前晚因工作缺席,而陳豪則繼續貫徹當爸後的風格,遲了一小時才現身。

遲到的陳豪抵達酒樓時,全場報以「噓」聲,他解釋因為要湊兩個仔:「呢個時間最尷尬,係湊仔最忙嘅時候,又要幫佢哋沖涼、餵飯仔、氹瞓覺,依家兩頭唔到岸,屋企未搞掂又要趕嚟,點知就遲咗咁多。(可有想過甩底?)唔得,咁開心梗係要嚟。」

陳豪自言與太太陳茵媺(Aimee)照顧兩位少爺已經手忙腳亂,第三胎即將來臨,問他們點算?陳豪笑謂:「多啲嚟密啲手。(請多個工人?)唔關事,已經有兩個,我同Aimee都主張自己湊,我覺得親子好重要。」他又稱兒子大得很快,大仔Aiden已開始講說話,成日又跑又跳。

原班人馬再拍喜劇

面對這位廿四孝爸爸,問他湊仔會否影響工作?陳豪堅稱沒有影響,當記者踢爆探班時曾見他遲大到,陳豪尷尬地說:「好忙,時間唔到我控制。」他隨即扯開話題,表示難得胡定欣請食飯,真係好開心。定欣則期待下月將與原班人馬合作新劇《來自喵喵星的你》。

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏