【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳Mr.與環球不歡而散 阿倫澄清5子並不淒涼

發佈時間: 2016/01/07

樂隊Mr.與環球鬧不和,最終不歡而散。曾一手提攜Mr.的阿倫卻避談此事,但仍支持他們;而環球高層黃劍濤(Duncan)重申雙方因為談不攏合約條款,才決定好來好去「分手」。

譚詠麟(阿倫)前晚出席李幸倪(Gin Lee)加盟環球記者會,在台上阿倫的眼鏡突然出霧氣,被取笑抽吳業坤水。阿倫被問到李克勤疑因行李篋貼滿Barcode導致行李延誤,事後上載照片卻被網民圍插,更被封為「Barcode勤」,阿倫說相信克勤不會嬲,經一事、長一智,得悉他很快道歉,阿倫認為是好事。而昨日克勤出發到內地時,已經清理咗行李篋的Barcode了。

盡快還歌債

至於一手提攜的樂隊Mr.與環球鬧不快,阿倫避談謂:「今日唔好講呢啲嘢,任何嘢都會令藝人同公司受損,我有帶佢哋做嘢,唔係大家諗得咁淒涼。」香港環球唱片董事總經理黃劍濤(Duncan)對於環球與Mr.不快,Duncan重申是大家傾續約時,因條款問題各有己見,既然傾不到,不如盡快還完歌債就走,他強調雙方並沒有不愉快,大家好來好去。

那可有搵阿倫做中間人幫手?Duncan說:「有,校長好支持Mr.(有傳環球拒絕幫Mr.接工作?)絕對唔係,佢哋要搵食,佢哋有工作,我哋都有份抽佣,絕對冇咁嘅事。」此外,有傳吳雨霏不滿李幸倪加盟環球,Duncan再度否認:「絕對冇,佢仲話一間健康唱片公司應該有唔同類型歌手,我好公道咁分配資源,Kary三月都會出碟。」

撰文:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明