黛安
黛安

永安美食團 甄文達帶你遊馬來西亞

發佈時間: 2016/01/11

永安美食團 甄文達帶你遊馬來西亞

跟名廚去旅行,最開心當然係由早吃到晚,黛安收到老友分享,永安旅遊早前推出「Yan Can Cook•甄文達馬來西亞5天新春悠閒美食之旅」,年初二搵嚟國際電視名廚甄文達(Martin)隨團出發,一邊同團友享烹飪心得,一邊吃喝玩樂過猴年!

一早報咗名的老友話好開心,因為參加旅行團簡介會,率先見到Martin,個個變晒做小fans咁話。

聽講,Martin啱啱喺馬來西亞逗留超過兩個月,完成電視節目拍攝,佢特別提到,非常推崇馬六甲,話呢個地方建築好有特色,飲食文化仲集齊潮州、福建、印尼以至印度等地傳統。

「我們講吃喝玩樂,去旅遊首重吃喝,吃喝能夠讓大家直接認識一個地方的文化。這次有機會吃到最肥美的忘不了魚,我仲為大家搜羅至正宗道地的肉骨茶同『撈起』,希望能夠跟大家一起enjoy life!」招牌笑容加幽默惹笑風格,難怪大家都好期待跟住佢Martin走遍大街小巷。

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場