【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

效忠環球下個20年? Kelly:唔敢諗咁長遠

發佈時間: 2016/01/12

剛完成20周年演唱會的陳慧琳(Kelly),環球唱片公司為她搞了一個名為「And Then Gallery」活動,Kelly更成為全港唯一女歌手連續20年效力同一間公司,當她接過唱片公司高層黃劍濤(Duncan)頒贈的20周年紀念品時,即時做出無眼睇表情,相當搞笑!

展覽會在銅鑼灣HMV內舉行,穿上迷你連身裙亮相的Kelly十分有型,更有數十名Fans到場支持,每當Kelly講出一張唱片的推出年份,Fans都瞭如指掌,而Kelly最喜歡1999年推出的《花花宇宙》大碟。她望住場內一堵以她出道20年來推出過的唱片封套砌成的牆時,感嘆稱:「最懷緬當年浩浩蕩蕩去希臘拍攝唱片封套,畢竟當時市道好,相信依家比較難咯。」她形容那段時期正值唱片業的光輝黃金歲月。及後場內播放郭富城和張學友預先拍攝的片段,兩人都力讚Kelly勤力又靚女,逗得潮媽笑逐顏開。

事後Kelly接受訪問,談到Duncan頒發紀念品給她,期待有下一個20年,她登時雙眼翻白,問想不想下個20年仍在環球?她笑言:「咁快又嚟?太長遠喇,(好驚?)唔係驚,係唔敢諗咁遠,依家個樣仲呃到人,遲啲唔知Fans接受能力有幾高,我點都係偶像派。」Kelly多年來的唱片銷量也不俗,她笑言今次也沒壓力,新碟《And Then》有十首歌,她坦言做一張唱片不容易,這可能是最後一張十首歌的大碟了。

老公feel到重要性

演唱會後,Kelly沒有出外度假,留在家陪兩個仔,她笑言:「老公最開心,攬住我話:『你終於返嚟啦!』嗰十日佢全心全意湊仔,可能feel到我嘅重要性。」問農曆年會否外遊?她說不考慮,更師奶仔的說:「機票好貴呀!又book唔到酒店,遲啲先啦!」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏