【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

龐卓欣中空搶晒鏡

發佈時間: 2016/01/12

一年一度國際中華小姐將於本月23日假將軍澳電視城舉行,今年由港姐冠軍麥明詩代表香港出賽,一向衣着保守的麥明詩,在昨日記者會上,再次被她的同學兼好友龐卓欣以中空裝成功搶鏡。

昨日出席記者會上,麥明詩獲好友龐卓欣(Ada)、港姐季軍郭嘉文等現身支持,二人更分別送上貼心扮靚用品為她打氣。

昨日天氣轉涼,不過龐卓欣卻以靚行先,連身裙「中門大開」兼露背,非常養眼。問出賽的麥明詩是否緊張?她笑謂:「又唔會,始終有選港姐經驗,依家忙於護膚同瞓多啲。」幾乎「未輸過」的她坦言目標是三甲,不過又笑言聽說其他參選佳麗都好靚,所以會將目標降低。對於Ada打扮蓋過她的風頭,麥明詩大方表示:「佢只係想畀熱情嘅感覺我啫。」另外,當記者笑問Ada何以冒寒穿得如此性感?她立刻表示:「我有着羽絨嚟,其他佳麗身體好,我畀佢(麥明詩)習慣下先啫。(真空?)有啲貼嘅胸圍嘅。」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明