【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唐詩詠逼男友坐定定睇新劇

發佈時間: 2016/01/18

由黃德斌、唐詩詠、蔡思貝等主演的新劇《鐵馬戰車》今晚首播。德斌對於新劇能承接神劇《刀下留人》播出,除嘖嘖稱奇外,更對收視充滿信心。而唐詩詠就叫男友洪永城坐定定收看,以行動支持她。

昨日《鐵馬戰車》的宣傳活動上,獲電單車會提供29架總值逾800萬元的「戰車」撑場,幾位靚女見到有型的電單車亦忍不住坐上去擺甫士兼騷長腿,相當吸睛。

蔡思貝考電單車牌

唐詩詠被問到會否約洪永城睇首播時,她說:「我自己睇,佢都要睇,(會互相畀意見?)我盡量少畀,始終佢都新,好多嘢需要改善,反而覺得需要鼓勵多啲。」對收視充滿信心的她,表示角色性格跟現實有點相似。「拍攝時情緒起伏較大,因為有親人唔喺度,蔡思貝都有問我係咪唔開心,但我唔夠膽講,怕影響佢。」

蔡思貝則表示拍完該劇後愛上電單車,更立刻報名學,但之後工作太忙無暇考牌,現正積極抽時間再考。問到是否已獲男友麥秋成批准?思貝笑謂:「呢啲自己決定。(載埋男友?)一個人揸過癮啲。(夠唔夠膽載佢?)單車我都唔敢載人,何況電單車?」她笑言要浪漫的話應由男仔揸車,女仔從後攬住對方。

《刀下留人》收視有口碑,再有新劇推出,問到德斌會否有壓力?他說:「一個揸刀、一個揸槍,唔同嘅。」談到與蔡思貝合作的男藝人都會傳緋聞,但他卻成為絕緣體,德斌打趣表示:「哎呀,蝕底喇!不過今次我哋係飾演師徒關係,劇中佢好仰慕我,但我有家庭,背後有個好女人,令我專注工作。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明