【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

霆鋒王菲傳婚訊 張栢芝:百分百祝福

發佈時間: 2016/01/19

張栢芝與謝霆鋒離婚多時,最近有傳霆鋒與王菲即將結婚,栢芝前晚在北京出席活動時,大方祝福鋒菲:「從第一日佢哋一齊,我講過會完全一百分之一百祝福。」她更透露囝囝Lucas和Quintus都心急媽咪有新戀情。

栢芝前晚獲大會頒發「最具影響力藝人」獎項,又獻唱首本名曲《星願》。她接受訪問時,除了祝福鋒菲戀外,也談及自己的愛情觀。「以前想搵一個我愛佢、我付出所有都得嘅人,但依家想搵一個佢愛我、保護我嘅男人。」她笑言希望另一半是成熟穩重型,但也不介意發展姐弟戀,最重要溝通得到。

Lucas幫媽咪追男仔

栢芝大爆Lucas和Quintus為她「物色」男朋友。「有次我哋喺機場,兩個小朋友離遠見到後生靚仔,就同我講『媽咪,過去同佢傾偈,等佢追你!』佢哋仲跑去個男仔度,話:『我媽咪好鍾意你』!」她笑言尷尬得想「搵窿捐」,又指兒子十分緊張她的幸福。

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:鄧俊明