【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

千嬅韓國扮速龍Shopping

發佈時間: 2016/01/20

楊千嬅自從結婚、生仔後,一直以來都是事業、家庭兩兼顧。她繼2005年奪得「香港十大傑出青年」後,今年再度獲頒「2016亞洲傑出女性大獎」,原本千嬅正在外遊,為了能親手接過獎項,最終臨時縮短韓國之行趕返香港。

楊千嬅和何超瓊獲頒本年度「亞洲傑出女性大獎」,以表揚她們對社會的貢獻。頒獎禮結束後,千嬅表示很開心獲獎,意義跟之前所得的音樂獎項截然不同,這個獎對她的人生有很大鼓勵,她說:「證明咗女人喺生活上嘅能力得到肯定,當年獲頒傑青,父母都有到場,今日佢哋都有嚟,其實做working mama真係唔易。」

千嬅慶幸兒子出世後,有長輩幫忙照顧,讓她專心發展事業,她坦言有時做到好疲累,有一刻想過退下來,但當見到兒子後,又成為自己的動力。

千嬅早前已展開三個月的悠長假期,她和老公丁子高去了韓國吃喝玩樂,她說:「今次同幾個朋友一齊去,日日都食同行街,老公又心急,成日催我行快啲,你都知啦,女人去shopping梗係慢慢睇,佢叫我屈起膝頭行路,好似隻速龍咁行會快啲喎。(食得好暢快?)係呀,日日係咁食,人參雞、炸蝦、炸雞,真係食到驚,我仲肥咗㗎,今日條裙紮住唔覺咋。」

她又笑言可能平日影相太多,去到旅行影相都有點生厭,偏偏老公最愛在景點前留影,又要遷就角度,她謂:「企定定一個位成五分鐘,食風食到飽。」

外地度假慶生

雖然今次沒有帶Torres同行,但千嬅正計劃生日(2月3日)期間一家人到澳洲度假,但暫未知能否訂到機位,否則會轉往新加坡或泰國這些熱帶地方,千嬅解釋:「小朋友仲細,去凍嘅地方怕佢冷病就唔好喇。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明