【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳詠謙X朱薰 暖笠笠迎聖誕

發佈時間: 2016/12/23

陳詠謙,是一名填詞人,今年他多了歌手和爸爸兩個身份。朱薰,年中再添小女兒,湊成「好」字。兩人趁聖誕佳節參與義工活動,齊化身聖誕老人回信,還不忘分享湊仔經,跟近日天氣一樣,今個聖誕暖到入心!

盛產慘情歌的陳詠謙,今年有大熱作品《矛盾一生》及《經過一些秋與冬》等,不過現實中的他,可是個不折不扣的幸福男人。今年初再婚迎娶圈外女友,更於10月尾一索得男,不久就寫了《給兒子的信》,道出初為人父的心聲。

首度以爸爸身份過聖誕,陳詠謙可謂做足準備,務求令兒子感受濃厚的聖誕氣氛。「已經裝飾咗聖誕樹,又將餐枱布轉晒紅色,仲幫囝囝買咗件麋鹿衫添!」不過,當了「湊仔公」後,大時大節就不能再經常外出參加派對,他笑指:「點慶祝?首先梗係要餵番餐聖誕奶啦。其實本身聖誕我都唔會點出街,太多人,可能叫啲人上嚟開party。」

小朋友大過天

身旁的朱薰亦身同感受:「有咗家室嘅人都傾向呢個方向,只係想有個室內地方,有得換片、餵奶,咁樣已經好好。」

雖然兩人經常戲稱「小朋友好麻煩」,但說到「湊仔趣事」,嘴角就不自覺上揚。陳詠謙滔滔不絕稱:「見到個仔第一次笑到見牙唔見眼,嗰一刻係好冧,佢塊面肥嘟嘟,成個蘋果咁。同埋望住老婆湊仔,心入面就覺得好幸福。不過,佢暫時又唔會畀家用我,無一個實質嘅快樂,而家啲快樂就比較縹緲。」

努力搵奶粉錢

這位幽默感爆燈的音樂人,表明不會減產,要繼續努力賺錢。「無原因會令我寫少啲歌詞,因為我真係好鍾意,但填詞係好孤獨嘅工作,所以做歌手一來可以面對人,二來唱歌都係另一個對樂壇有貢獻嘅事。」看來,這是好爸爸努力工作的證明,更是廣東樂壇的好消息。

聖誕老人回信

由朱薰主持的商台節目《你好嘢》,最近與「郵心出發」合作,招募一班有心人化身「聖誕關義工」,協助聖誕老人回信。要親筆回覆所有來信,童真和寫作技巧都不可或缺,朱薰遂邀請陳詠謙作導師。原來他除了填詞,閒時也會執筆寫信,「間唔中會寫信畀老婆,因為有啲嘢講出口好肉麻,咁就會寫信話佢知。」相信將這份暖意教導給一班「聖誕關義工」,會令收信人更加窩心。

撰文:陳子楠

編輯:陳禮恒

攝影:林良明

設計:梁政敏