黛安
黛安

元旦日去迪士尼 尋10周年可樂樽

發佈時間: 2015/12/31

元旦日去迪士尼 尋10周年可樂樽

香港迪士尼樂園10周年啦!樂園推出不少慶祝活動,好似用《Happily Ever After》做主題的迪士尼10周年可口可樂紀念樽,經典弧形樽設計,前後印上樂園10周年慶典標誌及「可口可樂」商標,一推出已吸引不少迪士尼同可樂迷話要珍藏。黛安聽《晴報》講,一早準備咗送畀讀者𠻹,今個星期日之前,上《晴報》facebook參加遊戲,就有機會獲得限量紀念樽一個、樂園一日門票三張同特選套餐一份,總值超過2,000蚊㗎,名額十個,大家要把握機會啦!

黛安問過迪士尼嘅姊妹,可口可樂紀念樽限量4,500支,唔知銷情點呢?姊妹話,紀念樽推出以來分階段上架,但反應比預期更熱烈,補貨速度幾乎追唔上大家嘅熱情。黛安仲知道,最後一批紀念樽,元旦日就會在小鎮大街百貨店以及兩間酒店指定商品店上埋架,粉絲要留意啦!

講起紀念樽設計,姊妹話一定要留意包裝,大家細心啲睇,就會發現包裝上的米奇老鼠由多個剪影組成,剪影是樂園十年來的發展及擴建項目,好似「反斗奇兵大本營」、「灰熊山谷」等,黛安隨便數數都找到超過20個,你哋又搵到幾多個?

撰文: 黛安 消息特靈八卦公關
欄名: 八卦名利場