【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

戲院偷偷摸摸育愛苗 Sammi難忘初戀勝地

發佈時間: 2016/01/21

「豐德麗控股有限公司」與「洲立影藝有限公司」昨日舉行《影院‧娛樂全方位爆發新動力》發布會,介紹集團旗下娛樂平台MCL院綫在香港及中國內地的最新發展,同時為MCL院綫的新品牌舉行揭幕儀式。鄭秀文(Sammi)、任賢齊和導演杜琪峯對戲院新增設的設施都十分期待。

今次除了增加新戲院,還計劃日後直播演唱會,讓未能撲飛的觀眾可以安坐戲院欣賞偶像的精采演出。Sammi和小齊對於影院有新設施都表現得十分雀躍,反而杜Sir似有所指:「時代變到咁,戲院冇戲放!不過觀眾可以有選擇,(最受落係邊方面?)最好有足球直播啦,有嘢食又冇煙食,食埋煙更好。」擔任司議的鄭裕玲就提醒杜Sir,政府已立法在戲院內不能吸煙,跟着杜Sir又笑言:「可以打埋麻將仲好!」

Sammi表示偶然會入戲院,但揀一些人流較少、位置較僻的戲院,不過依然有狗仔隊跟縱。她又說最喜歡食雞蛋仔,要是戲院小食部引入這款特色小食也不錯;還有烤魷魚,Sammi和小齊同樣喜歡。不過Sammi的至愛還是爆谷,她說:「一直唔敢入戲院,就係覺得無得食爆谷好痛苦,次次keep fit都唔敢食㗎。」她更懷念舊式戲院,自爆以前銅鑼灣的碧麗宮戲院是初戀勝地,一對小情侶在戲院偷偷摸摸幾好玩。小齊則笑言乘機拖住女仔隻手不放。

聽聞漆黑中摸大髀

不過,Sammi曾聽聞有男工作人員在戲院內被同性摸大髀,他還是啞忍,令Sammi忍俊不禁謂:「原來男仔畀人搞都唔敢嗌,換轉以前我會好驚,依家遇到呢啲情況我一定捉實佢,呢啲人一定要嚴懲,今次摸大髀,下次唔知摸乜㗎嘛。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:梁政敏