【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黎明谷新片 開fb惡搞靚樣 粉絲讚可愛調皮

發佈時間: 2016/01/22

黎明近日忙於為新片《消失的愛人》四出宣傳,鮮有在社交網站與粉絲互動的他,日前突然在fb開設個人專頁,而最令粉絲驚訝的是,平時嚴肅的黎天王竟然惡搞自己個俊俏樣,引來大批粉絲驚呼「是你嗎」,有粉絲大讚黎明調皮任性,你又覺得黎天王係咪好可愛呢?

黎明為力谷新片《消失的愛人》,本周二在微博跟粉絲互動,他寫下留言:「一連三次行動代號LLLeonLai!」及後他再用代號名稱在fb開設個人專頁,隨即引來大批粉絲讚好追蹤。

黎明見「行蹤」被發現又調皮回應:「你搵到我啦!」不過,一向走靚仔白馬王子路綫的黎明,竟將自己的靚樣用電腦特技加上牛角、妖怪貓眼及含住奶嘴的「三不像」,樣子趣怪,引來不少粉絲起哄,有粉絲笑問黎明是否走諧星路綫,亦有粉絲留言叫黎明換過另一張帥照。

瓊姐「擦鞋」補鑊

在黎明開設fb專頁後,他發現網絡紅人瓊姐狂踩其新片《消失的愛人》宣傳海報像「衞生署宣傳緊化驗室種菌實驗」,黎明除了大方轉載外,又風趣留言給瓊姐:「多謝你咁留意我!」令瓊姐又驚又喜,並且即時補鑊,開設新post狂擦黎明鞋,大讚這位「金句王」的金句發人深省及有深度。瓊姐留言:「Leon咁玩得,又為咗表揚佢金句王呢個美譽,本人特製呢批金句圖,孝敬黎生、佢班fans,同埋大家。」瓊姐咁識做,相信黎明都唔會咁小氣嬲嬲豬啦!

撰文:Pat

編輯:余運慶

設計:鄧俊明

插圖:何樂