【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳瀅否認被猷亨包養住豪宅

發佈時間: 2016/01/22

陳瀅和賭王兒子何猷亨打得火熱,兩人拍拖更獲四太開綠燈,令感情得以公開。不過當談到她被指受到包養而升呢住豪宅,她就堅決否認。

陳瀅昨日出席時裝品牌Juicy Couture春夏展活動,蜜運中的陳瀅不時露出甜笑,活動後接受訪問,她也大方談論與何家公子的戀情。兩人拍拖後,有消息指她現時居住在西九豪宅君臨天下,物業是何家持有的,更直指她被包養,陳瀅稱:「我係有同人同居,係姓何,叫何雁詩,同居咗一年好開心,係我哋租住物業,同男友家人無關。」被形容「包養」會否介意?她說:「不實報道唔想提。」猷亨早前亦開腔護女友,問是否很sweet?陳瀅就說笑指與好姊妹劉佩玥(Moon)才是一對:「阿moon畀人話撬牆腳,其實係我畀男友撬走咗。」

男友未見家長

陳瀅自言剛放完假由溫哥華返港,不過她今次並沒有帶男友同行,她解釋:「好耐冇返屋企,想今次同屋企人有私人時間。(家人知你拍拖嗎?)屋企人有睇新聞,講咗少少,(家人滿意男友?)未知,始終未見過,睇遲啲一齊有時間先,返去要飛十幾個鐘,等大家穩定啲先啦。」

四太批准戀情

對於四太開綠燈批准兒子和她拍拖,似乎對她印象不錯,陳瀅笑笑口謂:「你哋講啫,問番佢啦。」與猷亨即將共度首個情人節,陳瀅坦言未諗到買甚麼禮物。

適逢農曆年,會否趁機到何家拜年?她就說爸爸在廣州居住,所以新年一定會到廣州與爸爸過年,放完大半個月假的她,竟表示情人節希望開工,難道不怕男友投訴?她苦笑謂:「放咗三個禮拜假好悶呀。開心就日日都係情人節啦,拍拖係開心。」問她是否給男友滿分?陳瀅稱要觀察多一會,她又說與男友早在讀書時已認識,至於拍了拖多久就不透露了。

採訪:Pauline

編輯:林梓添

設計:鄧俊明