【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

入行十周年 Kay預告暫別樂壇

發佈時間: 2016/02/01

謝安琪(Kay)今年踏入樂壇十周年,為紀念這重要時刻,Kay揀選了在4月15及16日於紅館與歌迷共度。完成今次巡迴個唱後,Kay宣布將會暫別樂壇最少一年,未來日子會全副精神放在家庭上,陪伴家中兩老旅行,甚至隨時為張家添多個新成員!

昨日巡唱的記者會進行期間,方大同突然捧着一籃菜出來,令Kay哭笑不得,他笑言:「今朝阿媽幫我買!(會擔任演唱會嘉賓?)會盡量做,得閒一定到。」事後受訪時,Kay表示踏入十周年,在演唱會中要向很多人道謝,例如多來年合作的經理人及唱片公司老闆。至於丈夫張繼聰?Kay說:「佢要拍劇,到時可以嚟睇騷已經好開心,個仔反而會捧場。(上台跳舞?)小朋友已經八、九歲,呢個年紀嘅小朋友心裏諗嘅嘢好難估,佢興起上台當然歡迎啦。」

內地巡唱押後感可惜

Kay表示刻下暫定開兩場,最盡只能開到四場,而香港站會以廣東歌為主,不過她感到可惜的是,內地的巡唱將會押後,至於是否有政治因素,Kay表示要向經理人夏森美了解。她說:「其實最內疚係對內地歌迷嘅承諾無法兌現,在此呼籲佢哋來港睇騷。(豈不是賺少咗?)錢唔係主要因素,今年係十周年,意義更大,內地方面可以肯定嘅係四月前都唔會唱到。」

有消息指Kay完騷後將暫別樂壇,她對此直認不諱:「之前爆肺,休息咗幾個月,到依家身體狀況好番啲,想多留時間陪家人,我會利用呢一年帶父母去旅行,始終媽媽年紀大,記憶力開始差,帶佢去旅行,希望留個美好回憶畀佢同自己。」問到會否順便履行「造人」大計?她笑言:「可以嘅話當然最好,總之呢一年會奉獻晒畀屋企人。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:林梓添

設計:鄧俊明