【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

冒得罪全球華人女星之險 城城向鞏俐狂笠高帽

發佈時間: 2016/02/03

郭富城在《西遊記之孫悟空三打白骨精》中,與飾演白骨精的鞏俐有不少對手戲,城城公開讚鞏俐是全球華人女明星No.1,令她既驚且喜,兩人同聲表示希望將來再合作。

《西遊記》前晚在銅鑼灣時代廣場舉行首映禮,被譽為史上最靚美猴王的郭富城,與鞏俐、陳慧琳、馮紹峰、小沈陽等盛裝出席,並預祝電影票房大勝。

郭富城於席間向國際影后鞏俐狂送高帽,大讚她是全球華人女星No.1,認為沒有一個女生比她更厲害,又指白骨精一角除鞏俐外無人能及,此話逗得對方笑逐顏開。事後兩人一齊接受訪問,被問到如此抬舉鞏俐,難道不擔心得罪其他女星?城城說:「呢個係事實,大家都公認,同佢合作,對我嚟講佢個氣場好大,唔使多講,大家睇咗電影就知,冇其他人比佢更適合白骨精呢個角色。」今次鞏俐難得來港宣傳新片,但城城嘆稱工作排得密密麻麻,令他未能盡地主之誼請對方吃飯。

平常心爭影帝

憑《踏血尋梅》角逐今屆金像影帝的城城,對周潤發開腔要求華仔、張家輝和梁家輝讓路給張學友,讓他圓影帝夢,城城謂:「對所有頒獎禮都只可以講,多謝評審,自己平常心,其他鍾意點就點啦!我會努力,向鞏俐姐學習,爭取更多國際獎項,有提名係開心事,想攞獎亦係人之常情,但獎項唔係唯一東西,最重要係尊重藝術,演好每個作品。」鞏俐也點頭認同。

陳慧琳(Kelly)在片中飾觀音,她笑言只是坐在雲上飄來飄去:「唔使打,最緊要係靚靚坐喺度,唔使受傷。」會否帶兩個仔睇戲?她表示:「等我今晚sensor過先,特技佢哋一定鍾意,睇下有冇佢哋唔聽得嘅對白。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明