【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「太監四虎」流落民間 黎耀祥笑做奴才 不失霸氣

發佈時間: 2016/02/04

過年自然要輕輕鬆鬆笑餐飽,無綫將於大年初二推出兩部賀歲劇,作為頭炮的《公公出宮》由「太監四虎」黎耀祥、蕭正楠、陳國邦及曹永廉掛帥,四人由紫禁城「淪落」到女兒國,發揮宮中生存之道,將主子胡定欣侍奉妥當。

「太監四虎」在2012年台慶劇《大太監》中已合作無間,今次四人盡情發揮喜劇細胞,監製羅永賢大讚:「佢哋私下好老友、好有默契,尤其祥仔用久違嘅喜劇感,去演一個不折不扣嘅小人物,效果好出色。」劇中眾人各有所長,例如祥仔擦鞋功力一流、陳國邦醫術高明,「至於最『乸型』嘅曹永廉係化粧達人,個個妃嬪爭住用佢。」

定欣夏薇女權當道

該劇另一亮點,在於顛覆古代男尊女卑的傳統觀念,「太監四虎」投靠到女權至上的金家村,日日要睇當家胡定欣、林夏薇的面色做人。監製羅永賢笑言男女的角色反差,正是全劇最搞笑之處。「胡定欣好似慈禧,祥仔喺側邊輔助佢;而林夏薇演男人婆,不但主動追求曹永廉,仲成日非禮男方,摸佢Pat Pat!」

撰文:李潔盈

編輯:林梓添

設計:鄧俊明