【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鄰居火燭 Bobby撲火

發佈時間: 2016/02/12

歐陽震華(Bobby)在新春期間休息了幾日,卻病足幾日,昨天返將軍澳電視城為新劇《一屋老友記》拍攝一場救火場面,他自爆在現實中亦做了救火英雄,住宅樓下發生火警,今次算不算火燒旺地?

歐陽震華昨午開工拍攝救火戲,過程尚算順利,Bobby入到「火場」更打趣表示:「啲火細過我屋企嗰日喎。」事緣年初一,他的寓所樓下出現一幕烈火雄心,Bobby似消防員上身拿着滅火筒救火,他解釋:「年初一同太太從外家食完飯返到屋企樓下,見看更同菲傭手舞足蹈,於是走埋去八卦下,看更好平淡話出面花園火燭,出去睇啲火燒到十呎八呎高,看更好淡定攞咗滅火筒出來又唔識開,幫佢打開咗,點知噴到我成身都係粉,後來我自己拎起滅火筒去救火。」最後毋須叫消防車到場,慶幸亦沒有人受傷。

Bobby又謂,年廿九已收爐,一心以為放假幾日好好休息,怎料變成「假期病」,病足幾日都躲在家中瞓覺,昨日開工還有點聲沙。

蚊蚊:新年唔好講亞視

而在隔籬錄影廠抱恙開工的萬綺雯(蚊蚊),她苦笑謂:「真係病到暈暈地,新正頭出門口竟然忘記帶利市,但呢幾日已經好轉。」問到娘家亞視近日的情況,蚊蚊卻落閘稱:「新年唔好講呢啲啦。」

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明