【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Kelly爆老公教仔道理多

發佈時間: 2016/02/17

潮媽陳慧琳(Kelly)響應環保,她揚言細仔小龍包穿哥哥蝦餃仔舊衫,農曆新年亦只替細仔買了新底衫褲。Kelly並笑言老公湊得掂兩個仔,只不過口水多多。

陳慧琳昨日出席銅鑼灣時代廣場《金龍醒獅賀新歲》活動,有高層口快快誤把Kelly叫錯Sammi,事後Kelly表示聽不到,亦不介意被叫錯名字。問到新年願望會否渴望追個女?她即耍手謂:「唔好搞啲咁嘢,好辛苦。」

Kelly表示春節期間,一家四口去拜年,最開心是兩個囝囝𢭃了很多利市,又笑言:「今年喺香港拜年,不停食,一定肥咗,我諗肥喺啲暗位,都要keep番先得。」記者問兩個仔拜年時講「恭喜發財」,會否講埋「利市𢭃來」?她謂:「梗係唔得啦,好多長輩一年先見一次,一見面就同人講呢啲,我唔敢教佢哋講呀。」

9月開巡迴騷

此外,Kelly下月將開拍新戲,預計拍攝一、兩個月,細節未可以透露。而她將於九月舉行巡迴演唱會,問到丟低兩個仔去工作會否心掛掛?她說老公可以應付得來,反正早前開紅館演唱會時,老公都湊得掂兩個仔,沒有任何事可以難倒他。Kelly還爆老公最愛跟兒子講道理,「佢一講道理我就行開,講到我已經可以背番出嚟。」

採訪:Pauline

攝影:Lego

編輯:陳禮恒

設計:鄧俊明