【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

商台未獲續牌 陳志雲:好多嘢都好奇怪

發佈時間: 2016/02/19

商台的營運牌照到今年8月25日到期,至今仍未獲續牌。昨日商台舉行新春團拜,首席智囊陳志雲表示已將相關資料交給通訊事務管理局,可是政府一直未有動靜。據悉,連新城電台也未獲續牌,究竟兩間電台往後發展會如何?

一眾商台高層及DJ出席新春團拜,陳志雲率一台的郭志仁及二台的謝茜嘉講今年大計,六月有拉闊音樂會頭炮,一台節目《有誰共鳴》十周年亦將邀請謝安琪、鄭秀文及梁詠琪等嘉賓出席。

《晴朗》商討電視業

問陳志雲關於商台續牌問題,他即謂:「你問呢個問題非常好,我希望你將呢個問題問政府。」他直認未有新消息。以往早於一年前已獲續牌,何以今次遲遲未發牌?陳志雲笑言:「今日嘅年代,好多嘢都好奇怪㗎喇。通訊事務管理局需要嘅資料,我哋已經畀晒,我相信政府咁耐都未能做到一個決定,一定有佢嘅理由。我記得上次蘇錦樑局長接受我哋嘅節目訪問,都話係要依程序。」對續牌樂觀嗎?他續說:「我哋唔作評估,我哋靜待佢嘅……」

談到商台新搞作,陳志雲透露3月14日將舉行《在晴朗的一天搶收視》,因為亞視免費電視牌照四月一日屆滿,商台亦已邀請nowTV、樂視、HKTV及前亞視代表出席,至於有否邀請無綫?他表示有,不過決定權在對方。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:nc