【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

笑言翠如BB靠邊站

發佈時間: 2016/02/22

劇集《公公出宮》在農曆新年推出,打破過往受長假期影響收視的慣例,上周最高收視達33點。昨日一眾演員出席宣傳活動,大講不文笑話,劇中「乸出位」的曹永廉慘被玩,連真.外父姜大衞也無符!

除了在美國登台的黎耀祥,其餘大部分演員也有出席商場活動,當觀眾獲邀玩遊戲,蕭正楠(Edwin)叫觀眾上台打飾演細雞的曹永廉pat pat,又要阿廉做出公公「肉莖重生」的表情,全場爆笑。Edwin被問到何以要玩阿廉?他笑謂:「考演技嘛,阿廉扮『莖』,佢生成個樣係咁,好多戲佢都係做番自己。」

提到劇集收視報捷,Edwin表示會等祥仔返港後來一次大型慶祝,也計劃光顧阿廉的水煮魚店。Edwin抵死表示:「趁執笠之前請大家食飯,希望我哋食完之後,佢間舖生意興隆。」他又謂,閒時都會光顧,阿廉每次都十分客氣,一定要自己簽單。「其實佢都好慘,做乜生意都咁(蝕本),希望佢可以低處反彈啦。」

此外,Edwin又自爆最愛阿廉,連女友黃翠如都可以暫且放在一邊,Edwin續說:「佢(阿廉)太善良,都差唔多60歲,心智仲係小朋友咁,佢外父(姜大衞)都係大佢少少之嘛,好似一個年頭,一個年尾。」

林夏薇否認杯葛王君馨

有指林夏薇、胡定欣聯手杯葛同劇的王君馨,薇薇即謂:「亂講,識我嘅人都知我性格,多謝報道幫我哋宣傳,拍呢套劇好開心,最深刻係有三次中暑,希望收視再高就着低胸晚裝。(王君馨話私下冇同你食飯?)私下都會成班人食飯,有時間都陪老公同家人,因為大家都好忙。」不過在活動期間,定欣與薇薇經常孖公仔現身,兩人的確跟君馨甚少交流。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:大雄