【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

開個唱戒澱粉質 林峯過年只食鮑魚

發佈時間: 2016/02/23

林峯最近積極為四月底舉行的紅館演唱會做準備,即使昨日是元宵佳節,一向sweet到爆的他卻聲稱沒有陪女友吳千語。林峯看來消瘦了,他坦言農曆新年亦要忍口,只可以食鮑魚。

林峯趁昨日元宵節到電台宣傳,他笑言沒有機會吃湯圓。問到怎樣跟千語BB慶祝?林峯表示:「各有各忙,同埋節日唔一定要當日慶祝,以工作為主。」他又稱最近忙於為演唱會keep fit,現時戒吃澱粉質,只吃蔬菜和雞胸肉,農曆新年期間已經忍口,蘿蔔糕都只是望不敢食,笑言自己只可以食鮑魚。

面皮不夠薄

陪女友食飯豈不是只可以望住她吃?林峯直言:「佢食晒仲好,不過依家都好少出去食飯,都係食生菜多。最近每日健身和跑步,希望可以練到腹肌。」是否想瘦過女友?他卻搖頭表示:「冇可能,我一世都冇可能瘦過佢,就算擺我喺荒島一世都冇可能。(想操練人魚綫?)都幾大壓力,因為我唔係成日操,都唔知效果點,盡力啦。(好似張家輝咁勁?)家輝好嘢,佢本身瘦底嘛。」

林峯現時約150多磅,但教練認為臉龐要凹,上鏡才會好看,可是他皮不夠薄,林峯笑言:「希望餡靚,谷大佢,不過都要戒晒穀物,有時血糖低,做Gym會有少少暈,希望可以keep得幾耐得幾耐。」

撰文:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:大雄