【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

傳盧大偉病危 志偉澄清:佢仲識講笑

發佈時間: 2016/03/03

《歡樂今宵》資深藝人盧大偉近日傳出病危消息,不少與他合作過的同業都很關注他,像早前有傳曾志偉為對方介紹名醫,而據知目前盧大偉的情況仍算樂觀,留院期間還可以與醫護人員有講有笑。

曾志偉、農夫及張紋嘉昨日出席在九龍塘的兒童教育中心剪綵儀式,志偉和農夫更分別投資七位及六位數字成立該教育中心。

演藝人協會冇收求助

談到近日盧大偉再傳患腸癌病危入院,志偉表示與對方一直保持聯絡,指盧大偉去年開始進展不錯。不過,志偉剛從外地回港,還未知盧大偉今次入院的原因,待稍後去醫院探望再作了解,但志偉聽聞盧大偉目前的情況算是樂觀的。他說:「每次見佢,佢都會話:『我實打得贏』,仲繼續有講笑。佢話喺醫院冇嘢做,會諗好多無聊笑話,成日講笑畀我哋聽。」

那盧大偉可曾向他及演藝人協會求助?志偉說:「佢afford(應付)得到嘅,佢係我哋嘅委員,我哋有輪流探佢,佢情況OK,有出出入入(醫院)。(係咪傳聞中患腸癌?)總之佢情況OK,穩定嘅。」據消息指,每日到醫院探望丈夫的盧太曾表示,只要丈夫情況穩定便可出院,醫生亦指其情況好樂觀,更不時與醫生及醫護人員講爛gag。

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

設計:鄧俊明