【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

林嘉欣法國艷遇冇感覺

發佈時間: 2016/03/03

「人妻」林嘉欣結婚多年,且為老公袁劍偉誕下兩個可愛囡囡,嘉欣依然sweet到爆。昨日在銅鑼灣出席化粧品牌活動時,她自爆早前在法國被男仔注視,但已向老公派定心丸,即使遇到法國型男也不為所動。

林嘉欣早前到法國一星期,參加當地的「法國五月」活動,此行除了欣賞藝術品,還有上堂吸收法國文化。她自爆在當地有艷遇,並透露:「有日在街頭被男仔撩,對方外貌睇嚟細過我,其實我無留意,係化粧師見到個男仔雙眼bling bling咁。可能我已婚對呢啲事唔會留意,我都有同老公講,佢好放心,我有啲開心啦,始終知道自己仲有少少吸引力,法國人係先天浪漫三分鐘。」

為慶祝下周二是三八婦女節,大會昨日安排一部粉紅色甲蟲車接載她到場,非常夠派頭。嘉欣表示她與兩個愛女都喜歡粉紅色,家中衣物幾乎清一色是粉紅,她笑言:「大女會偷偷地用我嘅化粧品,然後躲在枱底畫來畫去,直至我搵到佢,見到成個粧畫到出晒界,胭脂搽上眼部,佢仲話要幫我化粧,真係好好笑。」

大女躲枱底化粧

問到婦女節當日,她在屋企是否大晒?嘉欣笑言:「唔係,係男女平等,屋企有三個女生,我哋冇話邊個特別惡啲。」女兒年紀小小已喜歡扮靚,問嘉欣會否將手袋珠寶留給兩個女?她卻笑指平日在家中的飾物都是「流」的。

採訪:Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

設計:梁政敏